Serwis pogwarancyjny |
---|
Diagnostyka + Protokół |
Konsultacja techniczna |
Zmiana Ogniskowej w Głowicy (soczewki) |
Wymiana Głowicy |
Wymiana Głowicy ze sterownikiem |
Wymiana Źródła |
Wymiana Wyświetlacza / Oprogramowanie / Sterowanie |
Wymiana Wyświetlacza |
Wymiana Kółek |
Wymiana Peszla (osłony na światłowód) |
Wymiana Szkiełka |
Wymiana kabla zasilającego z wtyczką |
Wymiana Wtyczki |
Wymiana medium w chłodnicy |
Czyszczenie urządzenia |
Przegląd |
---|
Gwarancyjny - Podstawowy |
Pogwarancyjny |
Serwis gwarancyjny |
---|
Diagnostyka + Protokół |
Zmiana Ogniskowej w Głowicy (soczewki) |
Wymiana Głowicy |
Wymiana Źródła |
Wymiana Wyświetlacza / Oprogramowanie / Sterowanie |
Czyszczenie urządzenia |
Klient dostarcza laser czyszczący do serwisu, gdzie technik przeprowadza wstępną ocenę usterki i sporządza kosztorys naprawy.
Laser czyszczący trafia do specjalistycznego działu, gdzie przeprowadzana jest dokładna diagnostyka oraz testy sprawdzające wszystkie jego funkcje.
Po zatwierdzeniu kosztorysu przez klienta, technicy przystępują do naprawy, wymieniając uszkodzone części i dokonując niezbędnych korekt.
Naprawiony laser czyszczący przechodzi końcową kontrolę jakości. Po pozytywnym zakończeniu testów klient zostaje poinformowany o możliwości odbioru sprzętu.